23 kişinin testi pozitif çıkınca 650 kişinin yaşadığı mahalle karantinaya alındı

Antepteyiz

Kaynarca ilçesi Ziahmet Mahallesi’nde 23 kişinin korona virüs testinin pozitif çıkması sonrasında 650 kişinin yaşadığı mahalle karantinaya alındı. Mahallenin giriş ve çıkışları jandarma ekiplerince kapatıldı. Mahallede kalan vatandaşların ihtiyaçları Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı ile Vefa Sosyal Destek Grupları tarafından sağlanacak.

Orkun Kaya
 

Kaynak: IHA

Bu makaleyi paylaş
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir