Bakan Ziya Selçuk’tan Bakan Kasapoğlu’na teşekkür

Antepteyiz

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla, Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu’na teşekkür etti. Bakan Kasapoğlu’nun paylaşımında, “Bakanlığımızın yayınlarından oluşan kitap setlerini köy okullarına göndermek üzere hazırladık. Sevgili öğretmenlerim, kütüphanenizde eksikler, ihtiyaçlar varsa bize yazabilirsiniz. Bakanlığımızın bütün imkanları sizindir” ifadeleri yer aldı.

Bakan Selçuk ise bu paylaşıma cevap olarak, “Köy okullarındaki meslektaşlarım ve öğrencilerim adına bu çok değerli destekleri için Gençlik ve Spor ailesine ve Sayın Bakanımıza yürekten teşekkürler” ifadelerini kullandı.

Kaynak: IHA

Bu makaleyi paylaş
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir