Son Dakika: Konutlarda kullanılan doğal gaza yüzde 35, sanayide kullanılana ise yüzde 50 zam geldi

Antepteyiz

BOTAŞ: “Doğalgaz fiyatlarına 1 Nisan 2022 itibarıyla zam yapıldı. Konutlarda kullanılan doğalgazın birim fiyatında yüzde 35, elektrik üretimi için kullanılan doğalgazın birim fiyatında yüzde 44,30, elektrik üretimi dışında kullanılan doğalgazın birim fiyatında ise yüzde 50 artış oldu.”

Ayrıntılar geliyor…

Kaynak: SONDAKIKA.COM

Bu makaleyi paylaş
Yorum Yap

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir